129 comments
Avatar Placeholder
this is my username
0.9.3 is out
30
Avatar Placeholder
action man
0.9.2 is out
26
Avatar Placeholder
Boaba
update 6.1 please thank you
21
Avatar Placeholder
ProfessionalOnGod
Please update whenever possible to the latest version. Thank you
13
Avatar Placeholder
Jeoyl
Update 6.1 pls
13
Avatar Placeholder
YouAlreadyKnow
Please update 6.1 latest version!!
12
Avatar
CONTROL
Update 6.2 with 70+ new animations is out in 2 days (March 29) it would be a real treat to get an update pleeeease!
11
Avatar Placeholder
John Romel
please for 0.9.1 its the big performance update
10
Avatar Placeholder
Doodoo
Any estimate on version 0.9.0?
8
Avatar Placeholder
MaychemBio134
Update to 0.7.1 please
8
Avatar Placeholder
dysphunktion
Update! :(
8
Avatar Placeholder
johnjohn305
please update the game, thank you!
6
Avatar Placeholder
dysphunktion
0.6.1 would be spiffy. It's a substantial update.
6
Hide Replies 1
Avatar Placeholder
Damndaniel
Bump me when it is available!
3
Avatar Placeholder
mr user
Can we get the 0.9.5 update plz
5
Avatar Placeholder
username48
0.9.5 is out now
5
Avatar
Actrionnn
please for 0.9.1 its the big performance update
5
Avatar Placeholder
afdfdFdf
Can we get the update for this after 2 months?
4
Avatar Placeholder
Nombre de Usuario
Update download please!
4
Avatar Placeholder
afdfdFdf
Update?
3
Avatar Placeholder
oejdjddsdsff
Update, please!
3
Avatar Placeholder
jake123
plz update 0.9.10
3
Avatar Placeholder
Nonew334
you say torrent but you literally do not provide a torrent. WTF
3
Avatar Placeholder
VR HOT 0.9.5
VR HOT 0.9.5 is out
3
Avatar Placeholder
VR HOT 0.9.5
0.9.5 update plz
3
Avatar Placeholder
i love sex games
i want to see bobs
3
Avatar Placeholder
blad
Update please!
3
Avatar Placeholder
Blackstom_133
Still No Update ? Please i'm still waiting cause EU Steam won't let me buy the Game T.T
3
Avatar Placeholder
HerHer
the game don't recognize my oculus controler, how do I solve that ?
3
Avatar Placeholder
life is good07
Thank you! Cool game, but not quite optimized yet. Is it possible to update the version of the game?
2
Avatar Placeholder
oejdjddsdsff
Update 0.9.10 is out now :)
2
Avatar Placeholder
dysphunktion
New update in beta branch. Huge improvements. Please update?
2
Avatar Placeholder
Winkster134
When do you plan on uploading the latest version ? @IGG-GAMES.COM
2
Avatar Placeholder
oejdjddsdsff
UPDATE
1
Avatar Placeholder
osama taha
Big thanks to everyone for this amazing work.
And special thanks to igg-games.com for uploading this version of the game.
1
Avatar Placeholder
0.9.5
any chance of the 0.9.5 update?
1
Avatar
Retarcted
Let us commence forth
1
Avatar Placeholder
Keltusdx
Update to 0.6.2 plz
1
Avatar Placeholder
Xorion2562
game doesnt open in VR mode but it still tracks my controllers
help pls
1
Avatar
Aokakesu85
"If we talk aging, we talk adults. Period."
Personally I'd like a VR experience that would allow you to create a pregnant oppai loli just so I could watch the moral busybodies eat each other.
1
Avatar Placeholder
kobeniscar16
update the gameeeuhh
Avatar Placeholder
S3tballer
Can you use Vive Trackers on this version?
Avatar Placeholder
Mr user
Update? People have been looking for it for 3 months
Avatar Placeholder
mrgamer32711
hi
Avatar Placeholder
MotherPuncher
VR.HOT 0.9.9 is out, the game actually works now.
Please post the updated version.
Avatar Placeholder
VR HOT
VR HOT 0.9.7 is out
Avatar Placeholder
osama taha
(v0.9.6.2)..The main menu cannot be accessed in desktop mode . pleas help
Avatar Placeholder
toto29
help me
my game starts and closes vr steam and crashes after...
Avatar Placeholder
duxc
this game fucking sucks
Avatar Placeholder
joxvsh
where is the torrent download
Avatar Placeholder
danielplayzIL
what to do if the google drive won't let you download the game saying access denied?
Avatar Placeholder
ASDAS
Nice VR game
Avatar Placeholder
dj21
update pls
Avatar Placeholder
MRRAT
crash after 30 secs
Avatar Placeholder
alimama123
Does version 6 works for any one ?
Avatar Placeholder
momommmm
update 6.0 please
Avatar Placeholder
StonerDays
update 6.0 ?
Avatar
PLEASEEEE
ATT 0.5.8 PLZZZZZZ
Avatar Placeholder
please
update 0.5.8 pleaseeeeee
Avatar Placeholder
JohnDoe29
Update pls
Avatar Placeholder
DeadlyPixel35
where i can find more games like this
Hide Replies 2
Avatar
lessgetit
yea virt-a-mate is the best vr game like this out there. its kinda complicated to use so just get a scene loader and find some pre-made stuff
Avatar Placeholder
Poopy
Look for Virt-a-mate
Crazily realistic simulator. Its not free though :(
Avatar Placeholder
ismeretlennevu
update please
Avatar Placeholder
swood
update plz
Hide Replies 1
Avatar Placeholder
lucifer
especially not because I bought the game and the creator we updated the last in 15 days and the game is messing around
Avatar Placeholder
Lordz
update plz
Avatar
ZXMusic
It opens in a black screen
Avatar Placeholder
Tomny
New version 0.5.2.1 is out, any plans for release?
Avatar Placeholder
Bo Bi
this game makes me cum more than gf
Hide Replies 2
Avatar Placeholder
Parzival
This game makes me cum more than your gf too)
Avatar
Candzzol
bro
Avatar
Xorcist137
Could you update please?
Avatar
PANOS MESSIOS
Does the game works without a VR-Headset?
Avatar
Sara Melis
doesn't work, loaded the game the mouse doesn't move, you can't interact or do anything else. Is there a fix?
Hide Replies 4
Avatar Placeholder
Thomas Ly
IT VR genius
Hide Replies 3
Avatar
Sara Melis
thank you superior intelligence, I didn't realise. So much so that it doesn't know that even if it is VR they have to work a minimum. You know the tutorial is not VR, too bad it doesn't say anything... but you are smart and you know
Hide Replies 2
Avatar
Jacky Cola
I understand that you are trying, but there is really no fun or worth bothering. A huge part of VR is 3D (not VR actually but seeing depth, like in 3D movies). Another important part is touching things - with vr controllers. If you want to play desktop, there are probably better games.
But yeah, some games suport mkb, even tho they are made for or called "VR".
Avatar
Moorish Star
The game's name is VR HOT, and it lists VR as its genre right at the top!
Avatar
Novus Suanda
Damn those are some ugly looking characters.
Avatar
CursedCaptions

I'm gonna guess this isn't supposed to happen, the game doesn't even load in VR. I downloaded the megaup version if that helps
Avatar
TOXICAL l
does this work non vr?
Hide Replies 1
Avatar Placeholder
Emulator World
working but not responding
Avatar Placeholder
Emulator World
https://www.youtube.com/watch?v=CDH4dQUW2SI&t=76s
I recommend you play this game +18 I have to censor by necessity
Hide Replies 4
Avatar Placeholder
Thomas Ly
Thank you , it look very interesting .
Avatar
Ridwan Nur
what game ?
Hide Replies 2
Avatar Placeholder
Thomas Ly
read the top conner
Avatar Placeholder
Emulator World
Beat em’ up ​ adult bro
Avatar
Yo_Deadass
So no head?
Avatar
jcmagic32
How do I get this to start? when I click the exe file nothing happens
Avatar Placeholder
Mike Dee
WTF is the description talking about???

You will find rough, but you won’t find an easy victim.
Avatar
JonPS PS
Avatar
JonPS PS
Finally the whole porpuse of VR... To bad we still have to wait for artificial intelligence
Avatar
Karen Angelia
Jesus! So many degenerates here!
Hide Replies 2
Avatar
El oso del acoso sexual
Avatar Placeholder
Bunda cagada
ahahhahahahaah
Avatar
Pawstkan
Maybe an Oculus Quest 2 version at some point ?
Hide Replies 1
Avatar Placeholder
Bob Dole
So all of your facebook buddies can see you playing a softcore VR game?
2
Avatar
l3x0
lol good job guys, the Google Drive link is down because of too many downloads
Hide Replies 1
Avatar
Pawstkan
really?
XD
Avatar
Itsuka Komine ✓ᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ
So this is how it feels to be obsessive gerascophobiac
Avatar
Ryoga Hibiki
We think promoting anything but consensual sex is wrong. This said, we don’t want to kink shame. You will find rough, but you won’t find an easy victim.
Glad they see the problem. Each day those digital codes who identify as a human female are ignored by the human patriarchy. Even though they are LITERALLY made to be looked upon as sex objects, they are not sex objects...somehow. Let them have a voice, even though they're generally not coded for that at all cause it breaks immersion!
Edit after 8 hours: I'll make sure to add a "sarcasm" sign the next time I post like this. Thought the contradictions were a dead giveaway. XD
Hide Replies 7
Avatar
Fudge Fudge
I find it depressing that people read your comment and don't see the inherent sarcasm.
Hide Replies 1
Avatar
Ryoga Hibiki
Guess it's true what John Cleese said; "comedy is dying."
Avatar
suicidal thought 4 today
That's why I give you link to Tumblr and Twitter. If you want to rant about woke culture you just gotta go right into the center of it. Here... we just want to download game for free.
Hide Replies 2
Avatar
Ryoga Hibiki
And nothin's stopping that. What? Gotta make a comment to make the downloader go zoooom?
I was taking the piss out of the description. Obviously whoever made this game was covering their bases so they won't get flack over it. My bad. :p
Hide Replies 1
Avatar
suicidal thought 4 today
Then complaint to the maker of the game.
Avatar Placeholder
Thomas Ly
For the god sake people if the code can spoke like human, The Terminator 4 is really happen. And stop feeding object emotion, this is real life.
Avatar
Yarielist Yggdrasil
...
Some design is flawed and goes creepy ...
I almost think this is horror just by seeing the cover ...
Avatar Placeholder
Emulator World
friends, the game is only vr supported get your information
Avatar Placeholder
Jaysterbaby
"""Thrust control – let your controller track your hip movements.""" LMAO OMG SOLD!!
Avatar
google is trash
Just erp on vrchat
Avatar
Simon Bartels
People: Make high tech tec known as VR
The games:
Avatar
El oso del acoso sexual
People downloading this be like:
Avatar
Niel Ivarez
"Checking if a melon is ripe or not" simulator. Sold.
Hide Replies 5
Avatar
Yarielist Yggdrasil
...
Unbalanced between left and right ...
might be cancer or something ...
Hide Replies 4
Avatar
J. Blayne Greiner
A lot of women don't actually have even breasts my man lol
Avatar
Niel Ivarez
Let's stay positive friend.
It could be a matter of perspective, or just lighting.
Or it could be the previous boyfriend was right-handed and kept squeezing the right one constantly, leading to the overgrowth of the right booba muscles!
The possibilities are endless.
Hide Replies 2
Avatar Placeholder
Thomas Ly
"previous boyfriend was right-handed and kept squeezing the right one constantly" - i was laughing hard, you make my day sir
Hide Replies 1
Avatar
Niel Ivarez
Always honored to bring a smile <3
Avatar
Chopu-chopu
If we talk aging, we talk adults. PeriodWhat?
Hide Replies 2
Avatar Placeholder
Kabukibear
All I can figure is it means there won't be any lolis or something.
Hide Replies 1
Avatar
Chopu-chopu
Oh...
:'(
Avatar
yazuiko
it look like interesting
Avatar
Iale Idioma
more like thot