2,140 comments
Avatar
alepiu saja
Waittttt what????? U guys done with Merc213?? Thank you btw.
Hide Replies 1
Avatar
Sun Wukong
It must be a short post before the big climate, MONSTER HUNTER: WORLD!!!!!!!!!
Avatar Placeholder
Flora
Need torrent, please :D
Avatar Placeholder
>>>>>--JW--<<<<<
thanks.nice game.
Avatar
Peter Dörksen
great game, bought it at pc release. didnt have any regrets getting it. offline it might get boring quickly tho
Avatar
Kolumbo Kalas
can you play this game with a friend somehow ?
Hide Replies 1
Avatar Placeholder
:3 ;-;
yesn't
Avatar
Nabiel Faiz
MONSTA HANTA WARUUUUDOOOO!!!!
//toobadmylaptopisntmonsta
:(
Hide Replies 4
Avatar
Nabiel Faiz
who cracked this? GOG/Razor/Codex?
Hide Replies 3
Avatar
ultra78
CODEX
Avatar Placeholder
Vincent Chandra
i never thought that GOG can crack the game lol.
Hide Replies 1
Avatar
Mole
gog gives drm free stuff so no need to crack
Avatar Placeholder
Neian
Cracked?!
Avatar Placeholder
oni zuka
YEa....not even gonna try to run this on my PC (requirements)
Avatar Placeholder
TinchoX
Finally!
Avatar
Dragwar
FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNAAAAAAAAAAAAALLLYY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar
Advisable
God DAMN! Already!?
I'm so happy right now =P
Hide Replies 1
Avatar
mate4faith
4 months passed fam
Avatar
Bloxcast Jason
Thank you Codex for cracking this. I already brought the game and it's worth the price though.
Avatar
grillband
thx buddy
Avatar
Bey Bakura
me download MHW before craked, then i must download again from part 1 or a new part 4 because the part is diferent MB size?
Hide Replies 2
Avatar Placeholder
Alex Leonhart
Since this is updated you should Download Every part again because the crack will work ,Probably, Only with this version
Avatar Placeholder
Sep
NEVER ever download unlocked versions of games.. cracks hardly EVER work with them as they are usually for a newer version of the game..
ALWAYS wait to download a cracked version
Avatar
red_lightning
cracked,waiting an eternity was http://worth.now I need to wait another eternity so my PC will finish downloading it.
Avatar
Sickler
Okay, NOW you can say that it's fully unlocked :D
Hide Replies 2
Avatar Placeholder
Alex Leonhart
Nop, he can't
it's Cracked now : >
Full unlocked doesn't mean Only "no crack" :>!!
Avatar Placeholder
Sep
One needs to learn the difference between Unlocked and Cracked before trying to "look" smaht
Avatar Placeholder
Vincent Chandra
wow.. christmas coming so fast. what a beautiful present
thankyou igg and merry christmas
even tho i cant play this game with my potato laptop :/
Avatar
bigboilance
I LOVE MY MOM
NO I ACTUALLY I DONT I LIKE HER BUT I DONT LOVE HER BECOUSE SHE MADE MY LIFE A LOT HARDER BUT BECOUSE OF THAT I EVOLVED SO IM GONNA RESPECT HER FOR THAT BUT NOT LOVE
INSTED I LOVE ALL OF U I LOVE EVERY PERSON AND ANIMAL
THE FUTURE STARTS WITH YOU
Hide Replies 2
Avatar
JorgeC
Did I miss something?
Avatar Placeholder
Alex
WTF....? what you do with your family is your business it got nothing to do with this game and this whole website is all about games if you are going to write something write about the game.......
Load More 30