9 comments
Avatar Placeholder
terapi skoliosis jakarta
yang ideal spt ini sekarang sdh langka
Avatar
zennaya
kalau ada pun,dah berpunya :(
Hide Replies 1
Avatar Placeholder
Ungu
Haha betulll...kalau ada pun tp dikebas orang lain..mcm sy huhu
Avatar Placeholder
Farhanna
Akan jumpa bakal suami sebegitu andai kita juga sebegitu.Oleh itu, jadilah sebegitu dahulu sebelum mencari orang yang sebegitu
Avatar Placeholder
Anonymous
Mudah2an dapatlah jodoh macam tu.. amin
Avatar Placeholder
Unverified comment
Yana J Haron
Alhamdulillah, semua dekat atas tu dah ade cume 1 je yang takde lagi. batas permandangan mata tu. haih :D
Avatar Placeholder
oranglidi
susahnya nak cari lelaki yang macam tu sekarang ni...

New Entry: http://www.zahidahwahid.com/2011/04/a-perfect-gift-pen/
Avatar Placeholder
Unverified comment
MK
walaweyh...bhgianya dpt jd cmni...
thun baru ni baiklh tnam azam utk bhjrah kpd yg lnh baik..
tq admin..
Hide Replies 1
Avatar Placeholder
Muhamad Naim
sama2 Mk..